Prodajna akademija
-
Temelji prodajne komunikacije
Da skupaj dosežemo, da vaša prodajna ekipa proda še več in še bolje, je potrebno začeti pri osnovah – pri komunikaciji.
-
Komunikacijska orodja in veščine
Komunikacija je osnova vsake prodaje, s pravilnimi orodji in odličnimi komunikacijskimi veščinami lahko na svojo stran pridobite skoraj vsako stranko.
-
Logika sodobne prodaje in prepoznavanje prodajnih priložnosti
Tako kot tehnologija tudi prodaja ni več enaka, kot je bila pred dvajsetimi, desetimi ali celo petimi leti, danes je bolj kot kdajkoli pomembno prepoznavanje prodajnih priložnosti.
-
Prodajni proces in pogajalske strategije
Prodajni proces je vaš zemljevid, ki vas vodi od priprave na stranko do prodaje, pomaga pa vam tudi ubrati primerno pogajalsko strategijo.
-
Po-prodajni ciklus in analiza ter vrednotenje bodočega prodajnega uspeha
Pravi prodajni svetovalec ve, da se prodaja ne zaključi, ko stranka odide skozi vrata. Dobro se zaveda, da je stranko težje obdržati kot pridobiti, zato se še toliko bolj potrudi, da sledi svojemu po-prodajnemu ciklusu.
-
Psihologija pogajanj
Uspešna pogajanja so tista, kjer obe strani dobita želeno in kjer se nobena stran ne počuti prikrajšano.
-
Skrb za stranko
V poplavi informacij, izdelkov in vedno večji konkurenci danes najbolj šteje vaša skrb za stranko.