Prodajni proces in pogajalske strategije

Se spomnite, da smo pri modulu Komunikacijska orodja in veščine gradili ptičjo hiško? Pred začetkom izdelave smo narisali načrt in skico, kako bo izgledal naš končni izdelek. Ali imate tudi pri prodaji zasnovan načrt in določen cilj? Kako pa veste, katere aktivnosti vas bodo pripeljale do prodaje? Kako veste, kakšno strategijo ubrati pri kakšni stranki? A si brez načrta lahko zapomnite vse, kar stranka želi in potrebuje, tudi ko se le-ta vrne po nov nakup?

Da uspešno zaključimo prodajo, je potrebno slediti prodajnemu procesu. Prodajni proces zajema vse od priprave na stranko do skrbi za stranko tudi po zaključeni prodaji, ko je stranka že vaša. Omogoča vam, da stranki prodate in jo hkrati zadržite, da se k vam vrne še večkrat.

Upoštevanje prodajnega procesa vam pomaga tudi pri pogajanjih, včasih celo v taki meri, da to le-teh sploh ne pride. Če pa stranka začne iskati izgovore, zakaj ponujen izdelek zanjo ni primeren, pa vam prodajni proces pomaga pri iskanju vzrokov za strankine izgovore.

Poglejmo si, na kak način vam upoštevanje prodajnega procesa še lahko pomaga pri prodaji:

  • Prodajniki imajo jasno začrtano pot, ki jo je potrebno ubrati.
  • Novi prodajniki se lažje uvedejo v delo.
  • Prodajniki imajo možnost konstantno izboljševati prodajne metode.
  • Prodajna ekipa lažje najde zmagovalne vzorce v prodaji in lažje vidi, kaj je pri njihovih strankah uspešno.
  • Prodajniki bodo že na začetku prodajnega procesa znali določiti, ali stranko resnično zanima nakup.
  • Stranki se tako omogoči boljša prodajna izkušnja.

Pridružite se nam na delavnici in odkrijte vse aktivnosti v prodajnem procesu ter spoznajte osnove pogajanj, ki vam bodo pomagale strankam razbliniti vse dvome.