80 % uspeha je odvisno od tega, kako komuniciramo s strankami. Ste že slišali za izraz telling isn`t selling? Ta izraz vsekakor drži, komunikacija ne vključuje le govorjenja, eden najpomembnejših elementov komunikacije je prav poslušanje. Znajo vaši prodajniki poslušati in slišati stranke ter njihove potrebe in želje? Kolikokrat so izgubili stranko, ker so ji ponujali izdelke ali storitve, ki jih le-ta ni potrebovala? Ali pa so v nedogled govorili o lastnostih nekega izdelka, pri tem pa pozabili spremljati odziv in neverbalno komunikacijo stranke, ter se niso zavedali, da počasi izgubljajo njeno pozornost in posledično tudi samo stranko?
Spomnite se, ko ste sami iskali določen izdelek ali storitev. Kdaj ste kupili največ, zapravili kar precej, a bili hkrati veseli in zadovoljni ob opravljenem nakupu? Ko vas je prodajnik ne le poslušal in slišal, ampak vam je ponudil točno to, kar ste si želeli. Ko ni upošteval le vaših želja, ampak je tako dobro prikazal, kaj potrebujete, da ste z veseljem kupili pri njem še več.
Bi radi, da je tudi vaša prodajna ekipa tako skrbna in pozorna? V modulu Temelji prodajne komunikacije bodo vaši prodajniki med drugim spoznali prav to. Ne odlašajte več in nas kontaktirajte, da lahko skupaj pogledamo, kako lahko dvignemo vašo prodajno ekipo na še višji nivo. Poskrbite, da bodo vaše stranke slišane, uslišane in da bo poskrbljeno za vse njihove potrebe.
»Pri komunikaciji je najpomembnejše slišati to, kar ni bilo izgovorjeno.« (Peter Drucket)