Logika sodobne prodaje

Logika sodobne prodaje in prepoznavanje prodajnih priložnosti

V svetu neskončnih možnosti, ko imamo vse na dosegu roke in ko je ni stvari, ki je ne bi mogli najti, je prodaja zelo zahtevna. Konkurenca je vedno večja, izdelkov vedno več, zato imajo stranke toliko izbire, da se ne znajdejo. Delo prodajnika se je posledično zelo spremenilo, saj stranke potrebujejo nekoga, ki jih vodi in jim zna ponuditi prav to, kar iščejo.

Prodajnik je postal svetovalec, ki upošteva strankine želje in ji zna ponuditi nekaj, v čemer stranka vidi korist zase. Imate dva prodajnika, eden vam našteva lastnosti nekega produkta, drug pa vas najprej vpraša, kaj sploh potrebujete in potem našteje lastnosti, ki so za vas pomembne. Za katerega prodajnika se boste odločili? Mislim, da je odgovor jasen. Pri vsaki stranki priložnost za prodajo nastopi le enkrat in še to takrat, ko stranka vidi korist v ponujenem izdelku. Pravi prodajnik opazi neznatne znake, ki nakazujejo, da je stranka pripravljena izdelek kupiti, in jih tudi zna izkoristiti.

Na čem sloni logika sodobne prodaje, kako stranki ponuditi korist in kako zaznati prodajno priložnost, vse to in še več boste izvedeli na naši delavnici Logika sodobne prodaje in prepoznavanje prodajnih priložnosti, naučili pa se boste tudi, kako pridobivati nove stranke in hkrati ohranjati obstoječe. Da bi zaključili prodajo z modernim kupcem, je potrebno vprašanje Kaj vam lahko prodam? spremeniti v Kako vam lahko pomagam? (Melonie Dodaro)