Pridobivanje zvestih kupcev

Pridobivanje zvestih kupcev

13.2.2020

Živimo  v svetu, ko vsi ljudje hitijo, če se morda spomnite pesmi Nece Falk. Če se je pevki takrat, pred 30. leti zdelo, da ljudje hitijo, kaj bi šele rekla za današnje čase. Ker vsi ljudje hitijo, seveda nimajo toliko časa, da bi v miru raziskali, kaj potrebujejo in se res posvetili nakupovanju. Zato se je vloga sodobnega prodajalca korenito spremenila.

Prodajalec je postal prodajni svetovalec, čigar naloga je predvsem svetovati kupcu, da le-ta dobi kar največ za svoj denar. Toda dandanes ni dovolj, da je prodajalec tudi svetovalec, če hoče pridobiti zvesto stranko, ki bo še leta in leta kupovala pri njem ter k njemu vabila tudi druge, mora znati tudi skrbeti za stranke, ki so nakup že opravile in tako rekoč odšle skozi vrata. Zveste stranke so redke, saj si običajno prodajalci ne vzamejo dovolj časa, da bi poskrbeli, da bi se stranke vrnile k njim. In res je, težje je pridobiti nove stranke kot ohraniti stare. Če želite, da vaše podjetje raste in dosega vedno višje cilje, je nujno imeti v portfelju tako stare, zveste kupce, kot tudi nove kupce, ki sčasoma postanejo zveste stranke.

Poglejmo si nekaj vodil, kako lahko pri strankah razvijete zaupanje in jih spremenite v zveste stranke:

  • Bodite samozavestni: stranke imajo rade prodajalce, ki se spoznajo na svoje delo
  • Uporabljajte prave besede, ki pri strankah vzbudijo zaupanje
  • Zapišite si, ko vam stranka omeni kaj iz svojega življenja, saj ji lahko ob naslednjem obisku pokažete, da jo poslušate ter da vam je pomembna
  • Potrudite se po najboljših močeh, da rešite strankino težavo in ji ponudite to, kar ona potrebuje
  • Vedno bodite nasmejani in pozitivni

Tu je le nekaj vodil, kako pridobiti strankino zaupanje in poskrbeti, da se bo le-ta še vrnila k vam. Morda vam dodaten trud na začetku vzame malo več časa, a dolgoročno se izplača, saj z večanjem števila zvestih strank večate tudi dobiček svojega podjetja in krepite ugled svoje blagovne znamke.

Vaše najboljše oglaševanje je zvesta stranka, ki razglaša naokrog, kako neverjetno dobro opravljate svoje delo.
(Shep Hyken)