Coaching razgovor

Coaching razgovor je torej priložnost in orodje motivacije ter spodbude posameznika, da uporabi svoje sposobnosti, strokovno znanje in izkušnje za produktivnejše delo in boljše odnose.

Tudi coaching razgovor je proces: coaching razgovor 1 na 1 ne pomeni delati za druge ali delati namesto njih. Coaching razgovor pomeni pomoč – pomagati drugim, da bodo zadolžitve in delo uspešno opravljeno, iskanje rešitev in spremljanje udeleženca coachinga. Coaching kot sodobno vodenje pomeni pot do odličnosti zaposlenih.

Pri izvajanju coaching razgovora 1 na 1 pa so ključne veščine in competence coacha:

  • Sposobnost zaznavanja
  • Sposobnost postavljanja vprašanj
  • Aktivno poslušanje
  • Grajenje zaupanja in medsebojnega odnosa
  • Sposobnost motiviranja in osredotočenost na priložnosti.

 

V kolikor želimo postati zaupanja vreden in kredibilen coach, obstaja cela vrsta veščin in orodij, ki so potrebne za odličen coaching. Bistvo pa je skrito v lastnostih coacha:

  • Pozitivna naravnanost in proaktivnost
  • Sposobnost kontrole ega in lastnih čustev
  • Vztrajnost in fleksibilnost
  • Rad dela z ljudmi in je pripravljen sprejeti različnost.