Coaching razgovor je torej priložnost in orodje motivacije ter spodbude posameznika, da uporabi svoje sposobnosti, strokovno znanje in izkušnje za produktivnejše delo in boljše odnose.
Tudi coaching razgovor je proces: coaching razgovor 1 na 1 ne pomeni delati za druge ali delati namesto njih. Coaching razgovor pomeni pomoč – pomagati drugim, da bodo zadolžitve in delo uspešno opravljeno, iskanje rešitev in spremljanje udeleženca coachinga. Coaching kot sodobno vodenje pomeni pot do odličnosti zaposlenih.
Pri izvajanju coaching razgovora 1 na 1 pa so ključne veščine in competence coacha:
- Sposobnost zaznavanja
- Sposobnost postavljanja vprašanj
- Aktivno poslušanje
- Grajenje zaupanja in medsebojnega odnosa
- Sposobnost motiviranja in osredotočenost na priložnosti.
V kolikor želimo postati zaupanja vreden in kredibilen coach, obstaja cela vrsta veščin in orodij, ki so potrebne za odličen coaching. Bistvo pa je skrito v lastnostih coacha:
- Pozitivna naravnanost in proaktivnost
- Sposobnost kontrole ega in lastnih čustev
- Vztrajnost in fleksibilnost
- Rad dela z ljudmi in je pripravljen sprejeti različnost.